I. Informacje ogólne
1. Właścicielem sklepu internetowego iplecaki.pl jest Firma Handlowa Drążkowiak Przemysław, 62-081 Przeźmierowo ul. Dolina 69
NIP. 777-178-20-91 REGON 634170398
Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą: Urząd Gminy Tarnowo Podgórne
2. Firma zajmuje się sprzedażą plecaków szkolnych, młodzieżowych, piórników, worków gimnastycznych, walizek podróżnych, toreb i innych artykułów ogólnego przeznaczenia.
3. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
4. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania oraz usuwania towarów z oferty sklepu
II. Zasady zamawiania produktów
1. Zamówienie można złożyć:
- na stronie sklepu internetowego iplecaki.pl – przez 24h na dobę.
- telefonicznie, pod numerem 601 196 718 - od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 20:00
2. Podczas dokonywania zamówienia Kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, dokładnego adresu, telefonu kontaktowego i adresu email.
3. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje drogą mailową potwierdzenie złożenia zamówienia.
4. W przypadku braku w Magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, np. zakup produktów u dostawców nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, sklep iplecaki.pl poinformuje klienta o zaistniałej sytuacji drogą elektroniczną na adres email podany podczas składania zamówienia lub drogą telefoniczną.
5. W przypadku podania przez klienta błędnych lub niedokładnych danych, w szczególności błędnego/niedokładnego adresu dostawy, sklep iplecaki.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie zamówienia.
III. Płatności
1. Za zakupy w sklepie iplecaki.pl można zapłacić w następujący sposób:
-płatnośc online (karta, szybkie przelewy bankowe)
-przelewem na rachunek bankowy Santander 97 1090 1362 0000 0000 3647 0824
dane: F.H. Drążkowiak Przemysław
62-081 Przeźmierowo
ul. Dolina 69
-gotówką w kasie - jeżeli zakupionego odbiór towaru następuje osobiście w siedzibie naszej firmy
-"za pobraniem" - płatność u kuriera dostarczającego przesyłkę.
2. Za moment dokonania płatności uznaje się datę zaksięgowania środków na koncie bankowym sklepu.
3. Kupujący jest zobowiązany do zapłaty pełnej kwoty będącej sumą cen zakupionych towarów powiększonej o koszty transportu.
IV. Dostawa
1. Towar wysyłamy od poniedziałku do piątku, nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele i święta.
2. Towar zamówiony w sklepie iplecaki.pl wysyłany jest w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym sklepu lub potwierdzenia zamówienia z wybraną przesyłką pobraniową.
3. Dostawa przesyłek odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera DPD, paczkomatów Inpost.
4. Czas dostarczenia przesyłki przez Inpost, kuriera DPD to 1-2 dni robocze, Poczty Polskiej 1-3 dni robocze od daty wysyłki.
5. Koszty wysyłki są widoczne przed ostatecznym potwierdzeniem zakupów (można wybrać z kilku opcji).
6. Darmowa wysyłka
Darmowa dostawa dla jednoczesnych zakupów powyżej 90 zł (paczkomaty i punkty odbioru). Jednak gdy klient zwróci część produktów i wartość zakupów spadnie poniżej progu 90zł, naliczona zostanie klientowi opłata za wysyłkę w kwocie 11,90 zł odliczana podczas zwrotu środków za zwracany towar.
7. Nie wysyłamy paczek za granicę.
V. Gwarancja, serwis, reklamacje, zwroty
1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie iplecaki.pl są nowe i fabrycznie zapakowane.
2. Produkty sprzedawane przez iplecaki.pl są objęte gwarancją dwa lata.
Klient może reklamować produkt posiadający wady korzystając z uprawnień wynikających z gwarancji i zgłaszając je bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego producenta lub do sklepu iplecaki.pl
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania w prawidłowej postaci. link do formularz Reklamacja
4. W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki klient może zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny-art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.). W takiej sytuacji klient proszony jest do przesłania oświadczenia o rezygnacji z zakupu Odstąpienie od umowy zakupu na maila lub w formie pisemnej które powinno zawierać pełne dane klienta oraz nr konta bankowego na który mają zostać zwrócone Srodki – koszty przesyłki zwracanych towarów ponosi kupujący. Uwaga -nie odbieramy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
VI. Informacje o polityce prywatności
1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia, obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Zakres zbierania danych jest minimalny i dotyczy jedynie tych danych, które są niezbędne do realizacji wyżej wymienionych celów. Dane nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
2. Dane osobowe umieszczone w bazie sklepu iplecaki.pl nie będą udostępniane innym podmiotom z wyjątkiem danych udostępnianych jednorazowo przewoźnikom w celu dostarczenia zamówienia lub operatorom płatności w celu obsługi płatności dla konkretnego zamówienia.
VII. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
-
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
VIII. Formularze do pobrania
Wszelkie prawa zastrzeżone i prawnie chronione. Kopiowanie materiałów ze strony iplecaki.pl bez wiedzy i zgody właścicieli jest zabronione.