NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI
Gdzie jest moja paczka? |
Numer przesyłki jest widoczny po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Link do śledzenia paczki jest wysyłany w powiadomieniu o wysyłce. |
Jak zrobić zakupy? |
Polecamy nasz przewodnik jak zrobić zakupy |
Czy mogę dokonać zwrotu produktu? |
Tak, masz na to 14 dni - szczegóły |
Czy mogę otrzymać fakturę VAT? |
Tak, na zakupy w naszym sklepie wystawiamy fakturę VAT, proszę zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu zakupowym. |
Jaki jest koszt wysyłki? |
Zależy od wybranej formy wysyłki - szczegóły |
Złożyłem błędne zamówienie. Czy mogę je anulować? |
Napisz lub zadzwoń do nas jak najszybciej - zanim wyślemy zamówienie iPlecaki.pl@gmail.com lub 601 196 718 |
Czy produkty posiadają gwarancję? |
Tak, gwarancja producenta na 24 miesiące. |
Jaki jest aktualny status mojego zamówienia? |
Możesz to sprawdzić logując się na swoje konto w sklepie. Po każdej zmianie statusu wysyłamy też wiadomości email. |
Czy produkty są dostępne od ręki? |
Tak, oferowane produkty mamy w naszym magazynie. |
Jak mam zapłacić za zamówienie? |
Polecamy: szybkie płatności, wysyłkę za pobraniem lub wpłata na nasze konto - do wyboru - szczegóły |
Czy mogę zmienić swoje zamówienie? |
Skontaktuj się z nami najszybciej - zanim wyślemy zamówienie iPlecaki.pl@gmail.com lub 601 196 718 |
Czym jest przechowalnia? |
Możesz dodać tam produkty i wrócić do nich później. |